sibukkk je nak nangis!
boleh ke aku nak tipu hati aku sendiri? secara teorinya, mungkin boleh.... tapi..... hakikatnyer?? hmm... percaya atau tidak, aku masih lagi menangis kerana dia...

sehebat mana pun aku cuba berdiri kembali, masih lagi aku terasa janggalnyer untuk menapak... sekuat mana pun aku cuba bangkit, masih lagi aku terasa lemahnyer untuk beralih...

bila aku balik keje semalam, dalam pekat malam dan hujan yang renyai2, aku rasa sunyi yang amat sangat... bila sampai kat rumah, sempat aku jeling sekejap pada fon aku yang dah patah sikit casingnyer nih... -no call, no msg- ... selalunya kalau dulu, dia pasti akan hantar msg pada aku... -zaff, hati2 ye naik moto... hujan ni... jgn bwk laju2 tau...-... dan aku akan call/msg dia balik bila aku dah sampai rumah dgn selamat... tapi skrg? ....... arghhhh!!! aku rindukan dia... :(

malam tadi, untuk ngisi masa, aku baca le print-out cerpen dari blog afy... aku baca kat atas katil merah aku sambil bersandar kat dinding... dan ada ucapan, adegan dalam citer tu yang buat aku kalah, afy.... aku dah tak nampak lagi watak "adriana" dan "erin"... aku dah mula ternampak diri aku dan dia... erghh!! emotional nyer aku! bila dah habis baca, aku tutup lampu terus baring balik... tarik selimut sampai leher... aku nak tido cepat.. aku nak mengarang mimpi aku malam nih... dan aku tertido ngan perut yang lapar hingga ke pagi... perghhhh!! sampai ofis, terus cover ngan bfast...! ahakssss

hmm... keje mcm hampehhh je hari nih! mujur le ada mende nak buat jugak... such as >> cat blog nih! erks! sorry boss ekk... nanti saya cover balik keje2 tu sumerss!! err... for sure, saya tak claim OT nyer bila buat mende2 nih!

ok ar.. maleh citer lagi... nak skodeng blogger lain pulok nih! otak serabut!
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    Hi pingu (jgn marah ek),
    maaflah kalau karya aku tu dah buat ko mengalirkan air mata..maksudnya aku ni boleh jadi penulis yg hebat!!siapa lg nak puji kan..
    apa-apa pon aku nak ucap terima kasih bebanyak sbb sudi menyokong hasil karya aku..aku ni mmg hobi suka menulis..cerpen, sajak..banyak dlm koleksi aku, tp tak penah dipublish dan dipublickan..cuma kat blog inilah aku berani..so sokonglah industri tempatan!!hahahha, k bye.


  2. zaffey Says:

    ahakssss... aku sekeh jugak budak afy nih nanti! hahahaha brapa kali mak nak bagitau nyahhh... jgn panggey pingu seyyyy!!

    ehh... aku memang sokong sangat2 sesapa yg ada minat cenggitu... bagus utk kesihatan! teruskan usaha nulis tu... jgn nulis kat dinding2 ghomah udah ler... ngehngehngeh

    hehehe... aku yg emosi sgt..! takpe.. takpe.. patut ko berbangga sebab dpt runtuhkn empangan aku tuh! ahakssss (hampehh aku!) :P