pada mu, selalu...

kalau dulu,
aku tak kisah bila duduk sorang-sorang kat rumah atau bilik...
sebab aku tahu,
aku hidup tiada berteman.

kalau dulu,
aku tak perlu khuatirkan masa yang merangkak perlahan...
sebab aku tahu,
aku tak menunggu sesiapa untuk muncul.

tapi kini,
alahaii......
aku sudah bencikan kesunyian,
aku sudah geramkan masa,
hanya kerna dia...

tuhan,
rasa kasih dan rindu ini
masih unggul buat-Mu,
tapi,
izinkan aku mengambil sedikit nikmatnya
untuk ku hadiahkan pada dia
agar senyum bahagia itu
terus kekal dimilikinya.

~ rindu banget dehhh sama kamu! aduhhhh.. :P ahakss ;)
3 Responses
  1. Anonymous Says:

    luv....
    seksa nya rasa rindu d hati ini...x sabar utk berjumpa...tiap mlm diri ini d ulit kesunyian,dear rindu sgt sama kamu....

    awk sy syg awk....sy rindu awk....awk sentiasa d hati sy...


  2. Aku Says:

    mate, ko p mana tinggalkan bini sorang2 ni..hehe..
    apa2 pon mate, aku sentiasa doakan kebahagiaan korang..jgn lupa mai rumah tgk anak aku nanti.dah lama benor tak jumpa korang nih.


  3. Anonymous Says:

    uniknya kata rindu yang terluah.Andai mimpi semalam masih ada,mungkinkah dapat diungkap rindu seperti ini.......munkinkah dapat didengari alunan kasihnya sang sunyi?!