Cerita sikit je...


Bila dah suka...
sehabis daya mencari jalan agar si gadis sudi melemparkan senyum dan melirikkan jelingan, bukannya apa, bahagia sungguh hati ni bila si gadis sudi meminjamkan sebentar perhatian kepada kita... dan secara tiba-tiba terasa udara yang disedut teramat harum lagi berbunga-bunga umpamanya. (hehehe)

Bila dah sayang...
bisa bersakitan badan semata-mata ingin mencukupkan sesuatu yang kekurangan, biarpun tiada sebarang 'kontrak' yang mengharuskannya, tapi terasa dada lapang menatapnya tersenyum dalam bahagia...

****************************************************

Salam ketemu freno semua...!

Sesuatu yang tidak dapat dielakkan bilamana aku terpaksa meninggalkan sementara mem selama hampir seminggu... kerna tugas, maka terpaksa digagahi juga. biarpun jarak yang memisahkan bukanlah jauh sangat, cuma kedudukan aku dari paras laut yang agak tinggi darinya... alaa.. aku kene pegi genting larr... :P

Sebelum tu, dah bawak pun mem supaya ikut sama menemani... maka 4 hari le aku berteman. tapi, 4 hari kemudiannya, lahaiii... makin sejuk pulakk genting nih ;) (ahakss)

Lepas habih keje je, bawak mem jenjalan... main mende pecut2 gile tu, main mende pusing2 tu, main kosi goyang2 sambil kene sembur air, main boling ntah brape kali (naik syok pulak), makan2, minum2, layan mata tengok minah seksi biarpun masa tu kabus tebal bangat (hebat tul awek2 tu.. ih.. ih.. hormon jenis apa le gamaknye ekk) dan akhir skali, tak lupa, aku dan mem sempat le jugak men-dangdut-kan diri kat tempat karoke.. hahahahaha.. (sabo je le)

Sebelum pulang KL, sempat le singgah kat Baskin Robins.. pastu beli choc chip shake, yang ternyata sekarang ini telah membuatkan mem mula mengindam nak aku beli lagi! hahahahaha... errr.. harga shake tu >> RM16! ayokkk! (haruslah harga melambung, kat genting kann :P) dan mem kata kat aku, "awak, nanti dah sampai kl, kita cari mana kedai baskin robin lagi ekk.. saya suka larrr shake nihhh" - iye le sayang... - hehehe

Opss! lupa plak.. heheheh... mem ada kabo kat aku, dia nak buat makan2 nanti... tapi, tak tau le bila harinya... dah lama katanya tak main masak2 pastu panggey kengkawan datang makan... Lagipun, baru2 ni birthday dia.. (7 April - Happy Birthday sayang...!) errr.. ni kira 'pre-invitation' le ni ekk untuk kengkawan... hek hek hek. apapun, bila dah konfem tarikhnya nanti aku panggil la ye... ;)

Pada kengkawan yang rasa2 ada menu nak dicadangkan tu, haaa jangan le malu2, segan2, meh tulis sini... buat atau tidak, nasib2 kome le yer yob! hehehehe... :D
0 Responses