next destination... dalam perancangan... :)



salam freno!

owh yeaa...! cerita pasal cameron pun tak berapa nak basi lagi (bagi aku la) dah timbul cerita baru pulakk... hehehe. LANGKAWI. ye.. ye.. langkawi. mungkin ada yang dah muak dengar pasal pulau ni. tapi bagi aku dan cik buah hati, inilah antara pulau yang masih belum lagi kami kunjungi. jadi, geng-geng cameron yang lepas, turut bersedia untuk sama-sama merentas lautan untuk ke sana bersama kami. tentang penginapan, mungkin tidaklah mendatangkan masalah yang besar sangat sebab ada 'pihak' yang bakal menyediakan kemudahan tu selain daripada mengharapkan hotel/ resort yang berbagai macam. tapi, tu la, dalam perancangan lagi ni... masih menimbangkan beberapa perkara sebelum keputusan dicapai dan kata sepakat diperolehi.







destinasi ke-2 yang dalam perancangan juga, pulau PERHENTIAN! ye... ye.. amatlah gojes! hahahaha. pulau ni aku pernahlah pergi, dengan sahabat2 stret aku (nemo, along, angel, adiq <- diorang pun gojess weihhh!!) duluuuu dalam lebih kurang 5 tahun kot. ntah2 lagi lama kot?! hehehe... ai lupa larr... sehingga ke hari ni aku masih terkenangkan lagi aksi2 kami di sana. pengalaman snokeling yang menyeronokkan, karangan laut yang mengagumkan dan sesi dingurat oleh abang2 SMART masih lagi menjadi bahan cerita hingga sekarang. perghh! itu cuti2 bersama member2 stret. kali ini dengan geng2 senget pulak, entah apa pulak kenangannya. hehehe. to my dear sweet stret friends, korang kalau sampai hati nak ikut aku, meh la... hahahahaha. ;)

tapi, dua-dua destinasi masih dalam kajian (chewahh) untuk dirunding kembali. sekali lagi, kalau ada sahabat2 di sini yang teringin untuk bersama2, meh la jangan malu2 hubungi aku k.

k lah, aku nak sambung buat keje ni. puas minimize tadi bila bos tetiba datang menjenguk kat tempat aku menyepahkan keje. hik hik hik... nyibuk je kan?! haaa baru larrr ada semangat nak keje hari ni. hehehe. jaga diri korang bebaik ek. adioss frenoss!
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    Mcm best jer dua-dua tempat tu.. hehehe... Langkawi my peberet, while perhentian my 'to do list'... blum penah sampai... :)


  2. zaffey Says:

    so, apa lagi, sign la list kitorang nih... -list joining together2-

    ;) ajaklah org jauh sekali...