pengsankan diri...

salam frenos...!

pekabar semua? ada yang tengah mabuk lauk-pauk raya lagi? hehehe... ye, ye... masih banyak undangan rumah terbuka yang diterima dan perlu dipenuhi. selagi terdaya, penuhilah undangan tu ye... tapi, kalau dah terlalu kesuntukan masa dan kesihatan diri yang tidak mengizinkan, awal-awallah mintak maaf dengan tuan rumah k... supaya tak merajuk pulak tuan punya badan tu nanti. ;)

hehehe... semacam je kan bila baca tajuk posting aku tu. ha'ah... tetiba terasa macam nak memengsankan (ayokkk imbuhan!) diri pulak. korang pernah terlintas ke nak buat 'aksi' gitu? hehehe... :P

bukan apa, terasa nak pengsankan diri sekejap seolah-olah nak 'pause' dunia nyata ni untuk mengembara ke dunia khayalan. err... tapi takmolah lama-lama sangat. hehehe... cuak pulak aku.

kenapa nak ke dunia khayalan? err... sebab nak 'bercuti' panjang daripada buat kerja yang semakin hari semakin bercelaru dek kerana bos yang semakin hari semakin kucar-kacir 'memerintah negeri'. kadang-kadang kesian jugak tengok bos aku tu, tapi apakan daya, bukannya aku tak pernah menasihatkan dia, tapi dah memang dia sendiri nak 'bergaya' macam tu... hmmm... sudahnya, jadi mangsa 'kutukan belakang' laa...

yang sebenarnya, minggu ni dan kebelakangan ni, kerja-kerja aku memang ala-ala membosankan... tak tau le kenapa. mood raya kot? hehehe... (jangan salahkan raya ekk) so, tadi aku sudah 'landing' baekkk punya kat meja ofis tu... errr... tido la... siap mimpi-mimpi lagi! satu hari ni aku tak buat sebarang kerja, melainkan, main games, jawab call, kemas meja dan tido... erkk! makanya, aku berangan nak pengsankan diri untuk berada di dunia lain... hehe.

... aku mengarut sebenarnya ni ... almaklumlah, tengah berkira-kira untuk berada di dunia khayalan le katakan! hahaha...

... kamu yang bawaku terbang ... blablablabla... hey, aku sukalah lagu fabeles ket yang 'terbang-terbang' tu! hahahaha.. aku gelar lagu tu, lagu video games! sebab music dia macam ada bunyi permainan games dulu-dulu... ala... games yang atari la, space invaders la... yang lebih kurang bunyi 'tiu-tiu-tiu'! hahahahaha! :D errr... orang-orang lama ramai yang tau games ni.. ;)

sekian dahulu untuk kali ini... jap lagi nak tido.. ;) err... masuk ke alam mimpi... hehehe... adiosss sumer, jaga diri, jaga hati... salam...
0 Responses