mengadu le ni... hehe

salam frenos...!

perghhh... sesungguhnya hari ini sememangnya meletihkan... sebentar tadi, aku dah terlelap sebenarnya kat depan laptop ni. duduk bersila atas lantai, tangan kiri menongkat dagu, tangan kanan pada keypad, mata aku sempat terkatup dalam 5 minit kot, ntah2 lama lagi... hehehe... sadisnya...

hari ni, aku kene jadi 'cikgu'... dari pukul 8.30 - 5.00 petang... ayokkk haruslah kaki sakit-makit dan lutut lenguh-lengai dek kerana berdiri lama. dah tu kena hadir meeting sekejap waktu lunch hour nya... wah wah wahhh... ala2 macam takde suis merah untuk rehat pulak kan? ahakss :P

tu le dianya penangan kerja aku hari ni... esok pagi ada exam wajib dan meeting lagi sebelah petang. dan sebelum balik kerja tadi, member ofis aku ada mengingatkan aku, kemungkinan besar sabtu/ ahad ni aku kena g ofis lagi... erkkss. sian mak aku, dah sebulan lebih ni aku tak balik rumah... ih.. ih.. ampun mak... ya ampun...

takpe.. takpe... insyaallah bulan depan, kerja-kerja aku akan berjalan seperti biasa... seperti yang dulu2.. hehehe... kene makan 'tongkat' dan 'kacip' kot nak bagi sentiasa bertenaga! ehekss

k lah frenos, my mem dah panggil tu... tadi dia bikin kek coklat, haaa tu nak suruh 'jaws' ni makan le tu... ehehehe... (terima kasih ye sayang... muahss!)
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    assalamualaikum cyg....
    cedap x kek yg ya wat...heheheh...cyg n gie kene mkn sampai habis...klau x lainkali x nk wat lg... ;)


  2. Anonymous Says:

    cian cyg kepenatan, x pe bln dpn kita g bercuti k...