'take-a-break'...





salam frenos...!

terawal kalamnya, salam ramadhan al-mubarak dari kami berdua. moga segala keterlanjuran selama bersahabat ini, bisa kalian maafkan... :)

wah, berlangkah bulan nampaknya, tidak mengapdet kisah di sini. rindu sebenarnya nak menuliskan kisah bersilih ganti tapi itulah, masa sentiasa tangkas memintas bak pedang panjang yang tajam. usahlah diungkit akan bebanan kerja yang digalas, kerna seakan-akan jemu nak menyuarakannya. iya, memang sibuk kebelakangan ini, lantaran memenuhi kehendak dan keghairahan majikan ingin 'menggondol' status kualiti unggul yang sentiasa diidam-idamkan oleh kebanyakan bos-bos. segala-galanya perlu diatur-selia semula, perlu ditambah-baik, perlu disusun-atur secantiknya... aduh, pening deh! persiapan nak raya pun tak sekompleks ini.

tapi, mujurlah ada frenos yang rajin lagi baik hati pula untuk menganjurkan beberapa 'acara hebat' bagi memberi ruang pada diri untuk bersantai seketika. terima kasih ye cik blue, cik leen. bersama-samalah kita rerajin mencari ruang untuk memberi 'take-a-break' pada diri kita ek ;)

* akan aku fikir-fikirkan juga acara-acara lain untuk merehatkan diri ni... :D errr selain dari ngasap! hahaha...
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    ngasap pon termasuk dalam take a break eh mate...hahaha..

    -blue-


  2. Lin Says:

    ihihihihih....yer..sesama la kiter mengtake a break.