setelah bertahun...


salam frenos...!

bertahun sudah kita tak bersua di dada merah ini kan. bertahun sudah aku tinggalkan lembaran merah hitam ini. mujurlah tak nampak sawangnya. tapi sebenarnya terasa sungguh kesepiannya.

eh, apa khabar frenos semua. ada yang sihat, tak kurang juga yang sedang 'menikmati' hari sakitnya. sihat dan sakit itu semuanya kurniaan Allah. menguji kita. tanda sabar dan syukur. menyuburkan rasa kehambaan dalam diri kita. aku? alhamdulillah... sihat seeloknya... :)

syukur juga kepada Allah kerana menggerakkan kembali tubuh badan aku untuk menitipkan kata-kata kembali di sini. setelah aku renung-renungkan, ahh... takpelah, apa salahnya menulis semula di sini. tapi mungkin kali ini, cerita-cerita aku bakal berbeza. ye lah... sementelah usia pun semakin menjejak 40. pandangan semakin berbeza. harapan semakin tampak rasionalnya. ya, harap-harap. :)

rindu. hehehe. rindu untuk menulis. menulis rasa yang dirasai setiap hari. atau mungkin rasa yang pernah dirasai suatu hari yang pernah dilalui dahulu. ya. rindu menuturkan bicara yang tak mampu dituturkan oleh bibir ini tapi mampu dizahirkan oleh jemari yang kontot dan gemuk ini. hehehe. :p

semoga Allah memberi hidayah-Nya kepada diri aku dan kita semua agar hidup ini tak tersia-sia. InsyaAllah.

oklah frenos, setakat ini dahulu awal kalam aku setelah bertahun menyepikan diri dalam kebisingan hidup yang sering melekakan. jaga diri bebaik ya! ;)

adios amigoss.
2 Responses
  1. Amoi Rainy Says:

    babang.. wendooo. :)


  2. Anonymous Says:

    apa kabar kau skrg? masih ingat kat dia? dia tak duduk msia lg, dah tinggalkan msia lama.