teruskan senyum, sayang...



Dia kata, dia rindu…
Dia kata, dia sunyi…
Bila aku tak menalifon…
Bila aku tak di depan matanya…

Tapi,
Tahukah dia…?
Sehebat mana rindu aku padanya…?
Sesakit mana sunyi yang aku tanggung tanpanya…?

Senyumannya…
Lirikan matanya…
Sahut suaranya…Menjadi rakaman indah yang aku simpan selamanya…

**************************************************************

sayu pulak hati ni bila tengok airmata di hujung matanya. dia seakan cuba menyatakan sesuatu, tapi tak terzahirkan dengan kata-kata. aku tak tahu apa yang sedang bermain di dalam kepalanya mahupun hatinya. mungkin ada sesuatu yang menyentuh sanubarinya. hmm... tenanglah... hanya itu yang mampu aku ucapkan.

doakan aku ye sayang... jangan alirkan airmata mu itu sebelum masanya... kalau rasa sedih mencengkam, sunyi menghimpit, ingatkan kembali gurauan nakal ku... kalau rasa semangat menghilang, rindu bertandang lagi, tatap saja tulisan dan potretku. senyumlah pada aku di sini...
**************************************************************
OST Dealova - Once

aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati telah letih

aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu merantai hati
oh bayangmu seakan-akan

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yg memanggil rinduku padamu
seperti udara yg kuhela kau selalu ada

hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang
dan sepi, dan sepi

selalu ada, kau selalu ada
selalu ada, kau selalu ada

6 Responses
  1. Anonymous Says:

    dude...aku suka giler lagu ni...dan aku juga tujukan lagu ni pd gadis pujaan hatiku.walaupon aku yakin dia tidak mungkin menjadi milikku...tapi aku tetap akan menyukai gadisku itu...yeahh...tak gheti la nak bermadah mcm ko dude...hikhikhik..


  2. emmm...kita pun suka giler lagu ni..dlm blog kiter pun ada entry lagu ni...


  3. Anonymous Says:

    rindula kt zaff....(


  4. Anonymous Says:

    tq for every'g....jika lagu ni zaffey lakarkan for me....
    tharu sgt!


  5. Anonymous Says:

    sya x tahu zaff tujukn kata2 ni pada saper tp sya hrp insan tu tsenyum sptmana zaff mlakarkan kata2 ni dsaat krinduan dlm hati zaff


  6. Ray Says:

    zaff, mmg ptut sume org ni trharu krn u mmg sggh pndai brmadah~eheh. keep it on