isi hidup...

Perut akan meragam kalau tidak diisi makanan. Kereta akan tidak mampu bergerak kalau tidak diisi petrol. Rumah tidak akan berseri kalau tanpa perabotnya. Dan begitu jugalah dengan hidup kita jika tiada ‘sesuatu’ yang ‘mengisinya’…

Bagi aku, hidup ini bagaikan sebuah peti ais yang besar! Hahahaha… entah kenapa aku pilih peti ais, aku pun tak tau ler… hahahaha… agaknya sebab aku baru lepas bersarapan pagi, jadi fikiran masih berlegar-legar dengan “makanan”…ahaks…

Apa yang ada dalam sebuah peti ais? Begitulah juga aku gambarkan dengan hidup aku ni. Segala-mala isi yang ada di dalamnya, begitulah juga isi hidup aku. Hahahaha… boleh gitu?

Maka, renung-renungkanlah pada isi dalam sebuah peti ais… kalau ada jawapan yang berlegar di kepala korang, jangan malu jangan segan, marilah kongsi dengan aku ye… ;)
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    err... idup cam peti ice ek zaff... [gelak campai guling2, kelakor arrr zaff nie... geget dia.....]


  2. Anonymous Says:

    wehhhh awat hang p geget zaf...ciannn dier nati cakit ar...hihihihii :p