u'r my everything...

You're My Everything (Santa Esmeralda)

You're my everything
The sun that shines above you makes the blue bird sing
The stars that twinkle way up
in the sky, tell me I'm in love.

When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my fingertips
And all the while my head is in a spin
Deep within I'm in love.

You're my everything
And nothing really matters
but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning
with those big brown eyes.

You're my everything
Forever everyday
I need you close to me
You're my everything
you'll never have to worry
Never fear for I am near.

Oh, my everything
I live upon the land
and see the sky above
I swim within her oceans
sweet and warm
There's no storm, my love.

Chorus
When I hold you tight there's nothing
That can harm you In the lonely night
I'll come to you
And keep you safe and warm
It's so strong, my love.
8 Responses
  1. best nyer lagu ni... dah lama mencari cuma xda kesempatan jer... thanks.... atleast ilang rasa rindu dihati... hahahha


  2. zaffey Says:

    unforgetful:
    hehe... selamat menujukan lagu ni pada buahati ekk ;) (kem salam kat dia!) moga turut terhibur sbgmana hati sy terusik bila mendengar irama dan liriknya bersatu. =)


  3. Anonymous Says:

    hi...sedap nye lagu ni..even jiwang berkarat2..sesekali ok gak kalo dengar lagu ni kan..?hi awak...leh kenal x ngn awak ni..? sy dh lm dh nk kenal leh rapat ngn awak..leh kan..? sy minat ngn awak..leh x..? ehehehe..k lah nantilah sy bgtau sapa sy k..adios..muahhhhzzzz....can wait 2 see u ...!!!!!


  4. Anonymous Says:

    okla tu....tp lagu ni mmg buat perasaan kita melayang.Kdg2 kita mula memikirkan adakah diri kita ni segala2nya bagi dia,penting ker kehadiran kita dlm hidup dia atau jika tiadanya kita bermakna ker hidup dia?!itu yg aku rasa bila dengar lagu ni....trm kasih zorro


  5. Anonymous Says:

    apapun,sy doakan awk sentiasa bahagia tanpa senyuman dia....


  6. Anonymous Says:

    zaff...

    emm... aku hnya ingin melihat kau bahagia... itu sajer........ :) aku tak mahu dituduh mengikatmu lagi,menyiksa idupmu, sdngkan kau berhak untuk merasakan bahagia.....

    zaff.. ramai yg menantimu.....


  7. Anonymous Says:

    jgn d salah ertikn sebuah persahabatan...
    kalau dah saling sayang tanamkn kat dlm hati sifat percayakn kapel walaupun x pernah bersua muka...
    zaff seorg teman n kwn yg d senangi ramai org..


  8. Anonymous Says:

    hehhehee...zaf...zaf...seakan2 kacau bilau sket la.sory la yer centahati sbnrnya tlwt mbaca semua yg tsurat d blog mu.baru hari ini daku myedari blogmu penuh dgn coretan2.huhuhuuu ermm zaf mmg d senangi rmai..i liqe her too.. ;) i realy miss u zaf...nati kite dating bsama k.i wll tell u back.