salam dihulur...
Sahabat-sahabat yang dihormati,

Terima kasih atas komen, teguran, pandangan korang dalam entry aku bertajuk “maaf...” sebelum ni.

Harap tiada lagi yang ingin menambah bicara di situ. Bukan apa, aku kurang gemar bila ada keadaan bertukar menjadi ‘panas’.

Entry tu aku tulis bukanlah dengan niat untuk menimbulkan kontroversi. Bukan untuk ‘menjual’ cerita panas tentang seseorang. Jauh sekali untuk mengaibkan sesiapa.

Entry tu aku tulis sekadar ingin meluah apa yang aku rasa. Bukan untuk mendapatkan komen, juga bukan untuk mendapatkan perhatian sesiapa.

Siapa yang salah, siapa yang betul, bukanlah persoalan utama entry itu. Siapa mangsa, siapa pemangsa, juga bukanlah tajuk utama entry itu.

Izinkan aku untuk terus menulis dengan bebas di sini...
Izinkan aku jua untuk terus menzahirkan perasaan aku di sini...

Thanks again, dude... :)

*tak suka marah-marah*
0 Responses