a sweet ice-cream for u...

Ada orang tanya aku, “sekarang dah berdua ke?”
Aku cuma senyum je…

Ada orang tanya lagi, “sekarang dah ada orang masakkan makanan ek?”
Aku cuma urut perut je...

Orang lain pulak tambah, “ha’ah la, sekarang dah tembam sket!”
Kali ni, aku gelak besar je la...! hahahahaha apa daaaa

Dan akhirnya, ada orang sambil senyum-senyum kata, “nanti cite masa gathering tau!”
.........habislah........ mati gue! Hahahahahahha!

****************************************

aku ingin mencari sinar baru dalam hidup. Kenangan lampau sememangnya takkan dapat aku buang terus dari ingatan, dan aku tetap hargainya. Kerna tanpa kenangan, tentunya aku yang berdiri hari ini, tak seperti yang hari ini... (hari ini dalam sejarah ar pulak.. ngee)

aku bukan si penagih cinta yang tak betah hidup berseorangan. Bukan begitu. Aku sedar, jalan yang aku pilih ini pasti tidak akan mendapat restu. Cukuplah kalau aku katakan di sini, aku ingin punya teman... bukan teman pemuas nafsu semata, tapi teman yang bisa menerima diri aku sebagaimana sepatutnya dan teman yang bisa aku ambil peduli akan dirinya. Tiada istilah “hubby-wifey” dalam perhubungan ini, tapi teman yang bisa berkongsi segala rasa… suka, duka, bahagia dan sengsara.

Moga aku terus memiliki hati seorang manusia…
1 Response
  1. Anonymous Says:

    hehehe.. apa lagi zorro.
    gathering tahun lepas kau pemegang takhta cerita terhangat. Kena kekalkan title juara bertahan tu dude!!
    Gue tunggu cerita mu. hahaha..