happy birthday to me... =)




selamat ulangtahun kelahiran yang ke 33 wahai si zorro yang tembam! -hahahaha-

tahun ini agak istimewa 'pengisian' hari jadi aku. berbagai peristiwa, bermacam lagak dan ragam orang, yang aku lalui dan alami. semuanya buat aku berfikir dan bermenung kembali mengenali diri sendiri. yang istimewa, akan terus ditakhtakan di hati. yang meruntun jiwa, akan menjadi pengajaran supaya tidak diulangi lagi.

kepada kekasih, sahabat, kawan, adik, kakak, insan yang disayangi dan juga yang pernah menjadi pujaan aku suatu waktu dahulu, terima kasih atas segala ucapan dan doa yang disampaikan kepada aku mahupun sekadar tercetus di dalam hati kalian. sangatlah aku menghargainya... =) moga doa kita sama-sama dimakbulkan tuhan.

harapan aku, semoga tuhan memberikan aku peluang untuk mengecapi kejayaan yang aku idamkan dan mampu membahagiakan orang-orang di sekeliling aku. tiada lagi yang aku impikan selain mendapat kebahagiaan di dunia selagi umur masih berbaki dan kesejahteraan di akhirat bila terhenti segala rezeki.

terima kasih sekali lagi, atas ucapan-ucapan yang menyemarakkan semangat mahupun yang mengharukan hati kecil yang mudah tersentuh ini...

~lya: hadiah istimewa itu ada pada awak...~
1 Response
  1. KooKoo Says:

    halu babang. lama tak singgah sini..