saya nak tulis ni khas untuk awak... :)


awak,

alhamdulillah, kita masih bersama lagi sehingga ke saat saya menaip ayat ini. saya tak peduli orang nak kata kita baru ka, lama ka, yang penting, setiap hari adalah berbeza. setiap hari saya menambah pengalaman sendiri. setiap hari saya akan belajar sesuatu yang baru, samada tentang awak mahupun tentang saya. samada tentang sesuatu yang menggembirakan mahupun yang memilukan.

kita dua-dua pemalu. tapi sebenarnya kita dua-dua selamba dan buat hal sendiri je. kita dua-dua pemerhati. tapi sebenarnya kita dua-dua kaki bising dan becok. kita dua-dua tak suka jalan kaki jauh-jauh sangat, sebab sakit kaki, tapi sebenarnya kita amatlah suka jalan-jalan makan angin sambil memuji indahnya alam yang sedang dinikmati.

awak,

kadang-kadang saya rasa diri saya macam kanak-kanak yang amat nakal dan ngengada bila tiba masanya. kadang-kadang pula, saya rasa diri saya macam 'top chef' perasan yang suka tanya awak "sedap tak bau ni?" sewaktu buat awak terbersin berkali-kali bila masakkan sesuatu di dapur comel kita tu. tapi, sebenarnya, saya rasa diri saya amat bernilai, bagai loket emas yang awak sayangi tu, bila awak pandang saya dengan 'tikaman mata sakti awak tu, yang sering buat saya ter-offside-lane bila memandu.

awak,

kita lalui bersama saat indah, suka, duka, sempit dan cemas selama ini dengan sabar dan keyakinan penuh. saya harap, saya akan terus menjadi seorang kekasih yang selayaknya untuk awak. terima kasih, sudi memegang tangan saya hingga ke saat ini... terima kasih, kerana tidak jemu menjadi penguat semangat saya biarpun saya sedang kehilangan perkataan untuk memujuk diri sendiri.

moga kehidupan yang bahagia adalah hadiah yang terbaik untuk awak. dan semoga dalam hidup yang bahagia itu, saya bisa menjadi sebahagian daripadanya...


menyayangimu setulusnya,
zaf...
5 Responses
  1. anniversary ke? kalau ye, epi anniversary!!!


  2. zaffey Says:

    hehehe idah aihh... aniverseri dah lepaih. saja gatey tulih ni... :p


  3. Pencari Hati Says:

    hahhaa always mendoakan both of u heppy 4 ever.Insyallah


  4. zaffey Says:

    sinchan:
    mekasih bebanyak naa... :D moga hang pun dikurniakan dengan sesorang yang bakal menjadi pencetus bahagia dalam hidup...


  5. Lya Says:

    Kita saling memerlukn,suka duka bersama..ya syg awk..awk la sunan d hati sang puteri..