bisakah aku tersenyum lagi...?

"pd dia - semuga kau berbahagia di dunia barumu, teman2 barumu dan yg pasti bersama "bidadarimu". jgn kau sebut namaku, jgn kau lafazkan kata2mu lagi dan jgn sesekali kau coretkan aku di blogmu - aku tidak rela..... akhir kata - maafkan aku yg tak pandai menilai "di mana sebenarnya kata sayang dan kesetiaanmu itu" mungkin aku buta dan tuli atau aku memang "bodoh" selama ini kerna menyintaimu......" - j...

mengapa kau tak pernah ingin tahu, sayang... yg dirimu sentiasa menjadi bidadari ku...?
mengapa kau tak pernah ingin tahu, sayang... yg aku sentiasa menunggu mu...?

aku tak pandai menipu hati aku... biarpun kau hanya hadir dalam mimpi, biarpun suaramu hanya penemanku, biarpun kepingan wajahmu yang dapat ku bawa, tapi aku tetap menamakan mu "kekasih"ku... maafkan aku, j... kerana aku tak mampu membuang namamu... maafkan aku, kerana aku tak mampu membasuh kenangan cinta kita... aku akan terus menantimu.. dan usahlah ragu untuk mencari aku... sayangkan dirimu selalu, j...
0 Responses