dia yang bernama "kekasih"...

aku sukakan dia bukan atas nama 'nafsu'... aku sayangkan dia juga bukan atas nama 'nafsu'... hmm... mungkin aku tak boleh nak kata yang perasaan ini 'ikhlas', sebabnya 'ikhlas' itu hanya milik tuhan dan tak tercapai manusia untuk berada di tahap setinggi itu... dan mungkin juga aku tak boleh nak kata yang perasaan ini 'suci', kerana 'suci' juga masih di tahap yang terlalu tinggi bagi seseorang manusia... errr.. bistu kategori mende ekk? ahakssss :P hampehhh! kehkehkehkeh...


aku kenal j @ ta...(panggilan yang aku suker guna utk dia) hampir setahun lebih... ye, aku tahu itu antara jangka masa yang pendek bagi sesebuah perhubungan yang serius.. tapi, peduli apa aku?? hahahahahaha... (sabar je le) tapi, itu tak memberikan makna yang besar... kerana yang penting, kualiti setahun lebih tu leh kalahkan kualiti yang bertahun2 terjalin... ye kan?
sejujurnya, aku belum pernah jumpa j lagi... tak pernah bertentang mata, tak pernah bergesel tangan lagi... belum pernah merenung matanya, belum pernah membelainya... kami hanya bergantung kepada teknologi untuk kelangsungan perhubungan nih... hmm... pelik kan? kasih sayang kami beredar dalam wayar kabel... bukan tak ingin berjumpa, tapi, ada penghalang yang hingga hari ni terpaksa kami lalui dan terpaksa kami patuhi... - doakan kami dapat berjumpa akhirnya... (trima kasih pd yg mendoakan)

telefon menjadi sahabat karib aku, semenjak aku kenal j... kalu dulu, aku guna fon ni sekadar nak call mak utk report aku kat mana2 (ahakssss.. mak yg amat2 le caringnyerrr), call ofis utk emergency leave.. tu je le rasanya... dan aku paling malas nak balas msg sesapa.. hahahahaha hampehh! tapi, bila aku bersama j, fon tu dah mula ada chemistry ngan telinga aku nih! hahahaha... kalu tak melekat sehari, tak sah!

pagi, bila dah sampai ofis, aku akan call j... tapi, selalunya j tak angkat... sbb masa tu dia mesti dalam keta samada ngan alongnyer or.. abahnyerr!! ahakssss.. then, before aku g bfast, aku akan msg kat j... pastu, dlm kul2 9 ke, 10 ke, j akan call... hehehe... say luv u-luv u... kalu ada manyak meeting, merana ar sket... ayakkkk!! takpe.. takpe.. keje, dude! and before balik keje, sure calling/ msging... sampai rumah, msg lagi.. ye le, j risau aku naik moto... nak pulak kalu hari hujan mcm skrg ni, lagi ler berbakul2 rotan nasihat tuh! ahakssss... (bistu, takkan nak bwk 20km/j kot..? ngehngehngeh) beshnyer bila ada org amik berat hal kita.. rasa mcm idung nih tak cukup kembang jer! hahahahahaha...!!!

dan sebelum malam melabuh tirai, sekali lagi fon akan melekat dengan eratnyer kat tinga nih... waktu ni, suara di-tune-kan utk lebih 'gagah'.. hehehe.. sbb j suka suara 'gagah' aku.. ayakkkkk!! aku pulak.. sukakan suara manjerrr j... nak pulak kalu dia gelak2 'hik-hik-hik' dia tuh! hahahahaha... cayyyeeeerrrrr!! hmm... dan waktu ni mmg seksa bagi aku.. sbb waktu cenggini le aku selalu bayangkn dia kat sebelah aku... dalam dakapan erat aku... hmm... dan aku akan cuba mengarang mimpi selepas dah habis ckp dgn dia dalam sejam lebih... :)

dan aku akan menderita bila saat j marahkan aku... dia takkan call/msg aku... biarpun aku call berkali2... masa tu mmg rasa mcm nak hempas je fon nih kat dinding ke, batu ke, dari tingkat atas flat aku ke... sbb aku tak dpt dengar suara manjerrr dia, tak dpt dengar "luv u so much"... adusssss.. rasa mcm lembikkk jer kalu tak dengar!


perghhhh!! panjangnyerrsss entry... bosan ke baca? sorry ar... tgh fikir j je nih... tu yg tulis jer... nanti sambung lagi...


ta... tak tau kenapa... "LUV U SO MUCH"...!!!
4 Responses
  1. Anonymous Says:

    hye zaffey,
    tulah spt kata org..doa org baik-baik (cam saya ni) insyaallah akan dimakbulkan...hehehehhahaha..
    so, selamat melayari bahtera cinta..semoga kebahagiaan melimpahi hidupmu...amin.
    p/s: kalau tak bz tu jenguklah saya sekadar bertanya khabar k. sy nak dengo story yg lain, bkn yg nie..;-)


  2. Anonymous Says:

    zaff...
    aku menyintaimu lebih dari yg kau tau.....


  3. Anonymous Says:

    effie,
    trima kasih atas doa yang ikhlas... maafkn sy atas ketidaksempatan menjenguk waktu ini... insyaallah, akan sy jenguk nanti...

    ta...
    kau ajarku rajuk cemburu...
    kau ajarku bisikan rindu...
    kau ajarku pesona cinta...
    sayangkan dirimu selalu, ta...