'bunge senget'

hmm... no idea seyyy nak tulis mende... hm.. ok ar.. citer sket pasal semalam ekk...

tuh, tengok pic sebelah ni... er.. bukan nak citer kisah pringles tu ekk.. no.. no.. hehehe.. dah habih pun saat aku menaip ayat2 ni... sekadar hiasan tambahan je tuh... ahakss... bunge2 yang meriah dlm pasu kaca tu, aku baru je hias smlm... perghhhh "hias" tu... 1st time in my life... paksa jari-jemari ni seyyy... tak berbakat langsung! :P

bunge tu aku dapat daripada "yang tersayang"... lama dah... masa aku jatuh moto dulu... dia sedih tengok muker aku masa tu... calar-balar... gigi sumbing satu... gigi tercabut satu... gigi depan lak tuh... perghhhh sabar je le bila menyengih... mcm tak cayer je tuh muka aku! hahaha hampehh!

aku dah nak balik smlm, dalam kul 8 lebih, tapi, terpandang lak kat jambangan bunga yang dalam bungkusan tu, yg aku gantung kat sebelah meja aku nih... tetiba nafsu nak menghias menguasai diri aku... bunga tu pun dah kering betul, so memang sesuai le nak dimasukkn dlm pasu... pe lagi, hias punya hias, gubah punya gubah, maka jadi le apa yg korang tengok kat sebelah tuh... tengok jam dah kul 10.30 pulak... ayakkkk :P kesian... gitu le rupenyer bila seorang yg senget mcm aku ni menggubah bunge... memang kelihatannya 'senget' sungguh! ahaksss hampehhh lagi...! pastu, aku pun renjis2 le kat bunge aku tu pewangi utk bunge2 kering nih... ntahapa baunyer pun aku tak tau... ada pulak terselit kat celah2 sepahan laci aku... hmm..harum mewangi pastu... :) dan bear kecik tu pun dia yg bagi kat aku... so, aku susun le rapat2 dekat ngan bunge 'senget' aku tuh...

pagi ni, bila aku masuk je bilik nih, pergghhhh harum semerbak mewangi memenuhi ruang... heheee beshnyerrr... err... pastu, pe lagi... layan bluessss... err bukan layan cik blue kita tuh ekk! ahaksss :P

terbayang wajah dia... terdengar2 suara dia... aku capai pen, dan tulis something kat kertas... "rindu ini sebanyak darah yang mengalir di badan ini.................." hmmmm...
4 Responses
  1. Anonymous Says:

    hye zaffy,
    hurmmmmm taknak derma sikit darah tue? kata orang, kalau kita selalu derma darah, banyak penyakit boleh ilang..entahler..tapi sebenonya saya ni cakap jer pandai..diri sendiri pon tak penah buat..heheh..btw darah awak jenis apa?


  2. zaffey Says:

    afy:
    hi afy! derma darah? takpe la... sian pulak org yg terima tuh nanti.. kene sampuk perangai sy pulak.. ahakss elok2 budak tu stret, jadi senget laks... aghh sudahh..! haha.. erm.. jenis ntahapaapantah... :P


  3. Anonymous Says:

    zaff...lawa ko hias bunga bungaan tu..kalau aku la..abis berkecai bunga2 kering tu kena sentuhan tangan kasar aku nih...hehehe..


  4. zaffey Says:

    blue:
    perghhhh penting seyy melembutkn sikit tangan ni or jari-jemari nih... bakal berguna kelak! hahaha... ;P