tak perlu tajuk...

ok... takpe... biarlah aku mampos pun... doesnt matter rite? yer.. aku tau, aku bukan org baik... lagipun, dah banyak kali aku ingatkan, "me, jahat"

ok... takpe... biarlah aku pujuk hati sendiri pun... doesnt matter jugak... selama ni pun, aku buat sendiri... "me, lonely"

hmm... takpe... aku tau tempat aku kat mana... aku sedar diri aku siapa...

arghhhhhhhh *****!!!

sakit ni mungkin penyelesaiannya... jalan keluar pada penanggungan yang selama ni disembunyikan... dipujukkan...

selagi hayat di kandung badan, selagi kudrat masih ada, yang tak selesai kan cuba aku selesaikan... tak bisa berjanji, kerana aku bukan penulis taqdir...

erggggggghhhhhhhhhhhhhh
3 Responses
  1. Anonymous Says:

    assalamualaikum,
    peanan buat adikku zaffey...
    jangan membenci diri sendiri, tak elok begitu..sayangkan diri itu sebahagian daripada kewajipan kita...
    adikku,
    jangan menghukum diri sendiri atas kesalahan orang lain..berilah kasih sayang untuk diri sendiri..
    baiklah zaffey,
    kakakmu ini bukan orang bijaksana untuk memberikan nasihat, cuma kadang kala bila melihat orang membenci diri sendiri, hati ini jadi terpanggil untuk berbicara biarpun mungkin penerimaannya bukan seperti kehendak kita..tak mengapa...itu bukan penghalang untuk aku terus berbicara..
    akhirnya hanya kemaafan kupinta andai tutur kata mengguris rasa.


  2. Anonymous Says:

    aku lelah di sini
    menanti detik itu
    apakah
    tuturkatamu masih bisa
    membuat hatiku luntur
    dan perasaanku seolah
    terbuai2
    usah percaya pd angin lalu
    yg membawa kabar dusta
    kerna biar tubuhku longlai
    dimamah
    ditusuk beberapa kali
    tapi...
    dlm hati
    dlm diri
    yg ada cuma namamu kekasihku...
    akulah juitamu
    kini
    dan hingga ke ujung nyawaku
    inilah janjiku...
    aku tidak akan berpaling
    kerna
    aku menyintaimu dgn seluruh jasadku...


  3. Anonymous Says:

    sory,ya baru dpt masuk blog zaff.Siapa sya tu zaff x prlu tahu cm...sya x suka zaff slalu gunakan kata2 spt tu.Mlemahkan sgala kudrat yg dh tcipta bt insan spt kita....jangan&jangan....