hmm...

aku tahu, dia baru call aku hari ahad tu... tapi, cemana kalau dah rindu...?
aku tahu, dia baru cakap sayang kat aku masa tu... tapi, cemana kalau dah rindu...?

aku tahu, dia pegi sana bukan nak suka2, tapi nak sihat semula...
aku tahu, dia pegi sana lagi, bermakna sakitnya makin hebat lagi...

dan aku tahu, dia terpaksa off kan henset, sebab tak boleh diganggu...

tapi,
aku tak tahu, macam mana nak tahan sakit rindu kat dalam dada nih...
aku tak tahu, macam mana nak lepaskan sakit runsing yang bersarang nih...

mungkin,
aku boleh tulis banyak2 ayat "sayangkan dirimu selalu, ta..."
aku boleh lukis macam2 corak celaru sayangku padanya...
aku boleh baca kembali mesej2 rindunya pada aku...

hmm........
masih,
aku merenung pada senja yang berlabuh...
aku menyendiri dalam dunia yang kacau...
menantikan dirimu, sayang...
2 Responses
  1. L7C Says:

    rindu amat menderitakan..(lagu yg jamal abdillah nyanyi tu..ada ker sesapa ingat?)


  2. Anonymous Says:

    laut lagu sepi seorang perindu ke?..kalau lagu tu saya tau..heheh..kalau nak contact saya k..
    sorry tuan umah..saya menyibuk kat sini..jangan marah ek..