kembali semula...

alhamdulillah... selamat kembali juga aku ke sini.. ke kuala lumpur semula untuk bekerja dan bersama dengan keluarga tersayang. biarpun penat badan menanggung, tapi aku puas... lebih kurang seminggu aku 'lari' dari kota kuala lumpur ni, bukan mencari diri sendiri, cuma melayan salah satu hobi aku yang suka jenjalan nih... dan ditambah pulak dengan rengekan-rengekan manja penuh keterujaan daripada frenoss aku yang dah tak sabar untuk snokeling sesama!

bersnokel di pulau lang tengah dan pulau redang memang beshhh... betapa indah dunia dasar lautan biarpun masih tak keseluruhannya aku jelajahi... damai... mempesonakan... subhanallah... allahuakbar... insafnyer...

dari terengganu, aku jenjalan pulak hingga ke johor... pastu ke melaka pulak... ih... ih... tapi terus terang aku kata, aku memang suker jenjalan nih biarpun letih yang teramat! hahahaha....

hmm... tak banyak yang dapat aku ceritakan buat masa ni sebab banyak keje yang aku perlu bereskan nih... insyaallah aku citer pasal mende lain lagi... doa je la kita sesama sihat... ahaksss.. err... tetiba aku perasan, artikel aku ni macam sopan-santun je... hahahahaha... oklah, sejujurnya, aku sekarang terasa lebih tenang, lebih damai, lebih ceria pun ada gak... moga frenoss yang lain pun akan turut sama melalui zaman ketenangan dalam hidupnya... aku doakan kalian sentiasa!
0 Responses