bila kau senyum, ku gembira...

ahaksss... tersenyum aku bila tengok 'aku' berposing dengan frenoss kat pulau lang tengah... hahahaha... padahal nih tengah penat nih. baru balik ikut bos gi meeting kat ibu pejabat dari kul 2.30 tadi. lunch pun skipped tadi sebab aku sibuk nak nyiapkan ntah macam2 kertas untuk tujuan meeting tu. hahahaha... cemana nih? konon nak paperless, nih dah macam setimbun lak paper nyer aku kene heret sama... ahaksss perghhh.. (buat je le keje tu.. awak kan tukang angkat fail! ih.. ih..)

opss! ter-meghaban lak citer hal keje. bukan itu tujuan aku menaip artikel ni. aku cuma ingin bagitau korang yang aku sedang tersenyum sekarang nih menatap aksi aku dan frenoss berposing... err... termasuk juga segala-mala hidupan di pulau mahupun lautan sekitarnya...

err... memula aku senyum lebar, tapi, lama-lama, senyum aku 'bersulam' rasa terharu. nape ekk? sedih ke aku? tak.... aku tak sedih pun... cuma terharu. satu-satu wajah itu aku tatap, kemudian, turun ke senyuman lebar masing-masing, waktu tu aku terasa 'sesuatu'. susahnya nak digambarkan perasaan sebenar. patutla kekadang orang tak paham apa kita nak luahkan ekk. sebab kita tak tau perkataan terbaik, tersesuai untuk dikeluarkan...

frenoss aku sumer tu, ada yang aku baru kenal dalam setahun dua ni... dan ada juga yang aku dah kenal hampir sepuluh tahun. tapi, itu bukan masalahnya... itu bukan juga ukurannya... aku terharu kerana diorang paham siapa aku. aku mungkin tak tau keseluruhan apa yang ada dalam hati diorang, tapi, sekurang-kurangnya aku paham le jugak yang aku nih diterima dalam hidup diorang biarpun aku berkeadaan senget cenggini. yer... aku respect kat diorang! terima kasih, frenoss ku! aku sayang korang......! muahhhzzzzz!!!

hmmm... aku tak ingin mengomel panjang... sebab badan aku dah penat, patah-patah perkataan yang ada dalam paler otak aku nih pun dah semakin menyusut, seiring dengan susutnya kadar tenaga kimia badan aku ni... ahaksss.. er.. aku kene caj badan aku semula... err.. caranya? hahahahaha... nak cuci mata...! hampehhh! ye ar... nak layan tengok aweks-aweks comey tanpa ngaco diorang! hahahahahaha...

ehh... ok ar... mesejnyer di sini, aku nak nyatakan rasa terharu aku pada frenoss aku yang memahami, mengerti dan mengambil berat tentang aku. biarpun aku senget, diorang still leh accept. kadang-kadang, diorang lak yang sengaja men-terujakan diri aku lagi! hahahaha... takpe... takpe... aku tepuk dada je selalu... hahahaha! insyaallah, aku sambung berceloteh lagi... adiossss frenoss... ;) muahzzzzz!!
1 Response
  1. Anonymous Says:

    zorro, tasya ada tak dalam ini gambo?
    jawab soklan aku dengan jujurnye...lalalalaa