rutin 9.30 pagi itu...


seperti rutin biasanya, dia akan ke tempat itu... menjalani suatu sesi wajib yang sebenarnya bukanlah suatu keadaan yang menyenangkan... aku tahu, penanggungannya tentu berat, cuma bila ditanya, dia hanya akan menjawab, "takpe... ta dah biasa... zaff jgn risau ye..."

jam 9.30 pagi, dia sudah di tempat itu... menanti... aku tak tahu apa sebenarnya yang dirasainya... takutkah dia...? tenangkah dia...?

jam 9.30 pagi yang sama, aku di depan PC nih... menanti... aku tahu apa sebenarnya yang aku rasai... bimbang... bingung...

sayang... aku ingin memeluk dirimu saat itu... menenangkan resah mu... melegakan sakit mu...
kasih... aku ingin menjadi peneman mu di sisi pembaringan itu...

kepadaNya, aku mencurah rasa...

kepadaNya, aku menggantung harapan...

sayangkan dirimu selalu, ta...

5 Responses
  1. Anonymous Says:

    hait,
    oittt, awek kau sakit apa? aku baca mcm serious jerk? saper nama dia? tinggal kat maner? keja kat maner? cun tak? muhahahaha


  2. zaffey Says:

    zack:
    yop! hmm... dia kurang sihat ar weihh.. tu yg den sokmo risau tuh! ih.. ihh.... nih pehal lak tanya manyak2 pasal awek den nih? nak kene suntut ehh? ahakss... yg pasti, mmg sedap mata memandang dan mmg sedap kalu tangan memegang... ahaksss... (hampehhh) utk den sorang je ar...


  3. Anonymous Says:

    hait,
    morning bro. posto posto, kau sudah cek posto kau blum? alahai, aku tak nak kacaulah awek kau, kacau2 orng punya bukan agenda hidup aku. harap dia dah okey vroommmmmmmm


  4. zaffey Says:

    zack:
    dah cek seyy... thankss... ;)


  5. Anonymous Says:

    hait,
    apa dah, tak update blog, takkan dah sampai trgganu weih muhahaha