aku tak ingin pergi darimu, sayang...

its damn hurt!
aku tak ingin kehilangannya...
aku tak ingin kehilangannya...
dan aku tak ingin sekalipun.....
apa daya yang ada ini
apa kekuatan yang ada ini
dan mana mampunya aku ini...?

its damn hurt!
aku hilang dalam rasa yang berkecamuk
aku sesat dalam rasa yang bergelora
aku lemas dalam rasa yang berdebu...
dan mana kuatnya aku ini...?

bilamana hanya airmata yang ditagih jua...
dan kala itu, doa untukmu yang dipohon jua...

aku tak ingin pergi darimu, sayang...

*****************************************************

maafkan aku, membuat senyummu hilang dan sendumu bertamu. aku sememangnya bersalah. dan aku sememangnya yang harus dipersalah. maafkan aku, sayang... yang seringkali gagal membezakan rasa sayang yang ada di dada, hingga kau takut untuk menerima.

aku yang sengal, aku yang suka mencampur-adukkan antara rasa hormat, sayang dan cinta. dua minggu yang indah, dua minggu yang penuh kemanisan, dua minggu yang mencetuskan segalanya...

maafkan aku, mencurah rasa pada yang sudah dimiliki...
maafkan aku, mencuri pandang pada yang sudah ditawan...

jangan pergi dariku, sayang... biarpun aku tahu, tiada tempat untuk aku bertakhta di situ...
4 Responses
  1. Ray Says:

    kita cube untuk mencapai walau kdg2 kita tahu kita tak mampu utk menggapai


  2. Anonymous Says:

    zaff....sya minta maaf.


  3. Anonymous Says:

    relax dude....jgn berputus asa menjadi pemburu..pemburu rindu...mcm aku ni ...


  4. Anonymous Says:

    yer la zaff, relaks..kenapa nak sedih sangat nih..meh citer kat akak meh...alololo..cayang dia..mmmmuahh :)