adik angkat...

owhh... masih wujudkah dan relevankah untuk beradik-angkat dan kakak-angkat ni? kalau zaman sekolah-sekolah dulu memanglah ye. semacam berlumba-lumba pulak untuk ada adik/ kakak angkat ni. siap boleh rasa bangga gila kalau ada. tapi, sejujurnya, masa aku di zaman persekolahan, aku takde adik/ kakak angkat ni. mungkin sebab aku ni macam 'menyeramkan' sedikit sewaktu di usia-usia begitu. jangan tanya aku kenapa. terima saja kenyataan aku ni... hehehe.

tapi kenapa pula tiba-tiba aku keluarkan isu ni? hehehe. takde angin, takde guruh tetiba je si zorro dan si lya ada adik angkat pulak! hahaha. ops, bukan gadis di atas ye. itu hanyalah hiasan semata-mata. sekadar menyedapkan mata kita bersama. dan juga ingin menyamakan karektor dia dan gadis di atas. takkan aku nak letak gambar adik angkat kitorang tu kan. sian dia. malu pulak nanti. takpun, tetiba dia tak terlayan pulak peminat yang 'bersusun paku'! ahaks

segalanya tanpa dirancang-rancang. tanpa diundang. tanpa diduga. tiada juga pernah tercetus niat di hati sebelum ini. begitu pantas terjadi. baru 2-3 hari bertukar cerita, bertukar rasa, dia dah panggil aku "babang" dan lya "kakak". wahh... dasat tak?

kepada adik angkat kami,
harap kami boleh jadi "babang" dan "kakak" yang baik kepada dirimu. kami juga punya banyak kekurangan juga punya banyak kekhilafan. tapi kami cuba menjadi sebaik yang kami mampu. ikhlaskanlah diri mengenali kami, insyaallah kami balas dengan kasih sayang yang menggunung tinggi...

~ hah, ada lagi ka sapa2 nak jadi adik angkat kami? hahaha~
4 Responses
  1. Lya Says:

    hehehe...dh ada adik angkat,jgn terangkat sudah.. :)


  2. zaffey Says:

    xterangkatnyer... xlarat... hahahaha :P


  3. Anonymous Says:

    wey dude....
    sapa selain dari aku yang berani panggil babang dan kakak ni...marah nih..

    adik tak terangkat


  4. zaffey Says:

    tunggu le ko jumpa orgnyer... kot2 boleh marah ka tadak ka... hak hak hak...