...


sayang,
mungkin aku bukanlah yang terbaik hadir dalam hidupmu. mungkin juga aku bukanlah yang mampu memberikan kepadamu segala apa yang terbaik yang kau idamkan. tapi aku percaya, hatimu menerimaku seadanya...

aku ingin menghadiahkan kepadamu sesuatu yang istimewa, tapi aku tak tahu apakah itu. bunga? rantai? cincin? permata? rumah? kereta? aku tak tahu. bagaikan tiada yang setanding dengan apa yang telah kau berikan selama ini. hari istimewa mu bakal tiba, tapi tetap aku masih belum dapat memutuskan apa yang ingin diberi. erhh... mengapa sependek itu wahai akalku.

kalau direnung kembali kisah yang dahulu, yer, aku pernah tersungkur di gaung kekecewaan. pernah menanggung lumpur nista bila diri disalah anggap dan dipersalahkan. tapi tanganmu tidak takut untuk menarik aku kembali untuk lebih kuat menongkat diri di tika berada di saat sukar...

sayang,
terima kasih, memberi peluang untuk aku mengasihi dirimu. memberi ruang untuk aku menghamparkan kasihku. memberi masa untuk aku membuktikan cintaku. dan memayungi dirimu daripada hujan duka...

moga habis detik aku meluahkan rasa di sini, aku mampu memikirkan hadiah teristimewa untukmu, wahai permaisuri hatiku...

biarlah dua hati yang bertaut ini memateri diri untuk selamanya...
5 Responses
  1. Lya Says:

    wat insan yg ku syg...
    awk,bkn harta yg ya minta..ya hanya inginkn dirimu selalu berada d sisi ya tika ya gembira n sedih...
    dirimu la hadiah yang paling berharga yg pernah ya ada selain family ya..terima kasih sayang..kmk syg ktk...


  2. zaffey Says:

    ...sob...sob...
    tenkiu sayang...


  3. Anonymous Says:

    ko penah tersungkur kat gaung mana dude...nasib baik selamat eh...aahaha

    -blue-


  4. Anonymous Says:

    Moga kalian berkekalan... :)


  5. zaffey Says:

    blue:
    ada dulu... kat blakang ghumah lama...! hahahaha (hampehhh! baru nak jiwang sket)

    zaralyn:
    tenkiu cik zara... =D sangat2 menghargai...