senyuman untuk sebuah memori...
betul le kata orang kan, senyuman tu buleh jadi ubat! masa aku jumpa awek tu, hati aku tengah terluka (chewahss), paler otak tengah masuk serabut fasa 2! tapi tu le... sebaik saja dia 'lemparkan' senyuman keramat dia tu kat aku, perghhhhhh bukan le aku nak kata aku dah masuk pulak fasa kecairan, cumanya, err... aku.... aku.... err.... cemana ekk nak cakap? hahahhahahaha... senang citer, masa tu aku rasa macam nak peluk2, cium2 sehabis boleh! hahahaaaaa amik ko! ahaksss ;P

terima kasih aku ucapkan pada awek tuh, sudi menerima kehadiran aku dan frenoss ke daerahnya... terharu gak ar kitorang ngan layanan dia... hehehehe... ye la, ingatkan takmo le lagi nak layan kitorang yang sengal2 nih, rupanya sangkaan tu meleset... mekaseyyy ekk... siap bawak kitorang gi rumah mak-ayah lagi tuh! hahahahaha dapatlah aku bertegur-sapa ngan mak & adik-beradik dia... hehehe... (makcik, nanti saya datang lagi ye... tunggu je le ekk! ahakss)
alamaksss! lupa nak citer, hehe... ada satu lagi sebab yang buatkan senyuman dia menarik, err... ada lesung pipit seyyyy! hahahahaha... ih.. ih.. rasa nak geget2 je pipi mulus tuh! ayakkk!! hahahaha...

nak tau? aku dulu susah nak senyum. serius jer... tapi, tu dulu... once upon a time ago maaa..! hahaha... makanya, memang le dulu aku takde 'steady-awek'! hahaha... sapo nak dokek kalu udah muker tu combung yo macam kodok kombung! hahahaha :P hmm... nape ekk aku berubah jadi senyum sokmo nih? err... er... rasanya sebab sesorang kot... yang hadir dalam idup aku... hingga kini masih menemani aku kala suka dan duka... dia bukanlah 'steady-awek' aku, tapi dia seorang sahabat hati yang cukup memahami... yer... seorang yang istimewa... istimewa di hati ku, mungkin untuk selamanya... :)

well, frenoss sumer, senyumlah selalu ye... sebab senyuman tu penawar duka. mungkin ianya tak mampu mengubati hati sendiri, tapi sekurang-kurangnya bakal menyembuhkan luka di hati insan lain... pahala pun dapat... kawan pun buleh ditambah lagi... er... silap2 leh jadi 'steady-awek' ngkorang lak! hahahahaha... ok ar.. sampai sini dulu aku menghaban ye... insyaallah, aku sambung lagi nanti... adiossss frenosss!! ;D

**er... iklan sket...! er... awek tu, aku panggey >> aila...! ahaksss namanya selembut wajahnya, semanis senyumnya... arghhhh!! sakit dada weihhh!! hahahaha
0 Responses