aku bukan si "zorro" yang kaki ngutuks...

Hmm… sedih gak hati ni… bercampur geram. Ada le pulak orang yang bagaikan menggunakan nama panggilan manja aku untuk menghuru-harakan tempat orang lain. Ada “zorro” bikin panassss kat blog orang lain! Ih.. ih.. awat ni kawan…?

Pada yang menyangka aku ni si “zorro” yang bikin panasss tu, harap-harap kenyataan aku ni dapatlah membetulkan kembali ketersalah-sangkaan tu. Sesungguhnya bukanlah diri aku yang membuat ayat-ayat kutukan kat blog-blog korang atau di mana-mana saja. Ada ayat yang dapat aku baca, tapi, ada juga yang tak sempat aku baca kerana ayat tu dah tiada di situ. Tapi, sepengetahuan aku, ayat-ayat tu semuanya tak sedap dibaca dan tak elok ditaip sedemikian.

Aku bukanlah jugak nak claim yang nama “zorro” tu hanya layak untuk aku sorang, tapi, sekurang-kurangnya biarlah guna nama lain… sebab ramai yang dah kenal aku dengan panggilan tu. Nih macam kes ala-ala guna nama aku untuk hentam orang lain. Alahaii… apa kes nih kawan…?

Hmmm… apapun, aku tak suka kalau ada sesapa cuba nak laga-lagakan aku ke, nak sabotaj aku ke, nak bom aku ke. Lagipun tak elok le buat mende-mende gini. Tujuan aku di dunia cyber ni bukan untuk mencari musuh, tapi mencari kawan. Dan rasanya itulah jugak niat asal semua orang di sini kan? Biarlah kita berkawan dengan ikhlas.

Niat buruk hanya bakal memakan diri sendiri…! Tu je…

*aku-si-tak-suka-memaki-hamun…*
3 Responses
  1. Aku Says:

    bengong aaa sapa2 yg menyamar n nak sengaja nak gunakan nama ko tu dude...semoga tak aman la hidup dia.sabo dude...doa orang2 teraniaya ni cepat dimakbulkan.aminnn


  2. Cik ReeN Says:

    senyum kat zaff ... ilekz zaff ... chaiyork !!!


  3. Anonymous Says:

    effie : sabor yer dik..yang benar tetap benar..orang yg buat salah tu seharusnya insaf!