citer sikit je...

rasa terpanggil untuk menulis sesuatu tentang perasaan aku, setelah perbualan ringkas aku dengan seorang teman. "nape tak berterus terang je ngan dia?" ayakkkk!! tu le lebih kurang kata-kata teman aku bila aku katakan, yang aku sukakan pada seseorang... ahaksss :P

hm... meh aku citer sikit ekk pasal 'dia'...

'dia' di mata aku, seorang yang manis, comey, macam besttt je bila dipandang...
'dia' di hati aku, seorang yang sering cuba melawan sendunya, dan sentiasa memujuk hati agar tabah...

dah lama aku perhatikan dia... membaca setiap karangannya. bila dia gembira bercerita tentang sesuatu, aku akan turut sama mengulum senyum dan membayangkan aku tergelak bersamanya. bila dia sedih membicarakan tentang sesuatu yang mengusik jiwa, aku akan turut sama merasai mendung hatinya, dan pernah aku alirkan airmata di hujung pembacaanku... ahakssss... hampehhh! ye ar... bukan dibuat-buat seyyy.. ;P

hmm... memanglah ada rasa nak berterus-terang dengan dia, tapi, aku rasa macam tak sesuai je masanya... dan lagi satu, aku nih macam ada penyakit rendah diri sket! erkssss!! konfiden tuh macam hampehhhh je! hmm...

mungkin aku selesa memerhati dia dari jauh je. terus membaca cerita tentang dirinya, dan terus juga bermimpi berada di sampingnya bila dia seakan-akannya memerlukan seseorang. mungkin akan ada yang berkata, "nanti terlepas, dude! ko jugak yang nganga!". takpelah... aku akan setia di sini... menjadi pembaca kisah hatinya... dan menanam hasrat, moga dia tahu, ada seseorang sentiasa menemaninya...di sini..... :D

ok ar... nanti aku citer lagi bebila aku rasa terpanggil nak citer ekk... hmm.. nak sambung buat keje aku semula. karpet tak vakum lagi, cermin tak lap lagi, meja tak kemas lagi, fail tak susun lagi...! ayakkkkk!! cepat, cepat buat kerjaaaaaaaaa!!! hahahahaha
0 Responses