tak tau nak kata...


nape ekk? aku rasa macam 'sakit' pulak kat dalam hati ni... marah ke aku? geram? kecewa? sedih? hmm... ntahlah... yang pasti, ada sesuatu yang menyakitkan! tapi, tu la... aku tak boleh berperasaan cenggini lebih-lebih, sebab aku tak boleh menyibuk dalam cerita hidup dia. dia bukan milik aku. dia pun tak pernah kata yang aku ni pemiliknya... tak pernah!

terkedu aku bila terpandang je gambar dia di suatu lembaran. terasa ingin menafikan yang dia adalah orangnya, tapi, sehabis belek, akhirnya aku terpaksa akur... menerima... itu dia! erghh!! damn hurt!!

"babe, nice..." tu je le ayat yang aku mampu nak keluarkan kat diri sendiri.

"yo dude! she's not yours, k..." tu je le ayat yang otak aku mampu nak pujuk hati nih... (sucks!)

"just smile, and relax k... " ayat penghabis aku!
1 Response
  1. Anonymous Says:

    lagu utk zaffey:
    +manusia biasa+-radja

    seandainya kubisa
    ingin kupetik bintang
    untukmu aku persembahkan
    namun ku manusia bukanlah dewa
    yang kupunya hanyalah
    cinta kasih sayang
    aku hanyalah manusia biasa
    yang tak pernah lepas dari khilaf
    kumencoba merubah segalanya
    mungkin ada kesempatan
    aku juga merasa
    ingin dicinta
    disanjung dipeluk selamanya
    kalau memang kusalah berikan maaf
    demi sumpah cinta yang
    pernah kita ucapkan...

    p/s: hanya lagu menjadi nyanyian tidurku...namun lenaku sering diganggu bayangan wajahmu...dan bukan salahmu kerana aku hanyalah manusia biasa!!