terasa sayu...
tanpa aku sedar...
sebenarnya masih ada lagi kenangan yang membuatkan hati ini kembali sayu..
mungkin tak terdaya lagi untuk aku bawa hati ini pergi jauh
masih lagi di sini...
bersamanya....
mengungkap segala cerita walaupun bukan cerita dulu.

terlalu dalam perasaan yang tercipta.
ingin diluahkan sepertimana dulu
namun...aku tak akan menghalangnya
meskipun hati ini kuat mengatakan rasa sayang aku pada kenangan tu...

terima kasih untuk sekian lamanya cerita kita,
tak pernah putus doa kau minta aku dilindungi...
minta aku sentiasa tenang setenangnya dalam apa jua keadaan yang menimpa...
dan harapan kau moga aku bahagia dengan kehidupanku.

aku tahu keikhlasan hati kau...
sehingga kini...
dan dengan harapan selama-lamanya.

moga setiap hati yang berkata mengharapkan persahabatan ini kekal
sepertimana bait-bait kata yang terungkai dalam laman merahmu...
sepertimana jua lakaran gambar yang terhampar di setiap kata yang tertulis
terima kasih seikhlas nurkilanku...

0 Responses