selamanya...

"awak, pasal blog awak tu....seikhlasnya dari hati ni, kalaupun ader kelahiran yang mewarnai hidup saya...saya still nak awak disisi saya..."

"biar dia dapat kasih sayang seperti mana mak dia perolehi dari insan seperti awak..."

"sayangi saya selamanya yer..."

************************************************************

Love the heart that hurts you, but never hurt the heart that loves you...

If you love something, set it free. If it comes back, it was, and always will be yours. If it never returns, it was never yours to begin with...

************************************************************

aku kematian kata-kata! hehehehe... apakah kerana char kue tiaw yang aku makan semalam? ataukah kerana aku makan dadih blueberry yang manis yaaamatz semalam? errkksss!! tak tauuu!!!

hmmm... itu manis yang boleh dirasa... macam mana pulak dengan "manis" yang dilabelkan pada wajah seseorang? ahaksss.. boleh rasa ke? kenapa ye, orang kata, "manisnya senyuman dia"? adakah boleh dicolet senyuman tu dan dirasa ngan lidah? erkss!! apa nih, rasa-rasa, colet-colet, lidah-lidah nih? ih.. ih.. dah.. dah.. tutup kes! hahahahaha...

ok ar, malas nak merapu lelebih kat sini, nanti orang menyampah lak! aku menantikan ilham untuk berkata-kata hadir semula. errr... apakah ilhamku ada pada wajahnya? perghhh!! tuhan je yang tahu!

************************************************************

kasih,
mimpiku masih bersulam harum dirimu
biarpun ia sekadar mimpi
tapi aku rasakan hangat dirimu, selalu...
aku menyayangimu lebih dari yang kau tahu...

************************************************************

Dua Insan (Ezad-Exists & Eva-Iva Virginia)

Bila kau senyum, ku gembira
Bila kau sedih, ku menangis
Bagai taman rindukan kembang
Ku rindu wajahmu oh sayang

Di mana saja kau berada
Ku kan tetap bersamamu
Walaupun jasadku jauh
Namun hatiku tetap padamu

Bila saja halangan menimpa
Kerna cinta ada ku tetap setia
Hanya dikau dan asmara
Membuat hidupku bagai dalam syurga

Biar masa berganti masa
Biar pun musim berubah
Telah kukatakan padamu oh sayang
Hanya kuasa Tuhan dapat memisahkan

Jika kau tanya pada rembulan
Mengapa cahaya berseri-seri
Nanti jawabnya kepada mu
Kerna dikau cinta padaku

Ku persembahkan kepada mu
Sekuntum bunga mawar merah
Kau terima sambil tersenyum
Kembang yang harum kau cium

Bila saja halangan menimpa
Kerna cinta ada ku tetap setia
Hanya dikau dan asmara
Membuat hidupku bagai dalam syurga

Dua insan sedang bercinta
Dua insan berjanji setia
Telah kukatakan padamu oh sayang
Hanya kuasa Tuhan dapat memisahkan

Bila kau senyum, ku gembira
Bila kau sedih, ku menangis
Bagai taman rindukan kembang
Ku rindu wajahmu oh sayang

Di mana saja kau berada
Ku kan tetap bersamamu
Walaupun jasadku jauh
Namun hatiku tetap padamu...
1 Response
  1. Anonymous Says:

    maafkn aku andai jasadku mganggu khidupanmu..yg pasti aku x pernah kesal mngenalimu & jangan sesekali kau kesali andai diriku berubah keranamu...