salam untuk yang disayang...

aku terbang bersama bayangnya
aku lena bersama harumnya
segalanya terasa sepi di sini
biar hingar-bingar menguasai
biar terang-bendang mengerlip
tiada aku temui
sesusuk tubuh
yang bisa mengisi jauh pandanganku

aku sebut namanya
dalam malam dingin yang menusuk
pinta dirangkul bagai anak kecil
pinta didodoi bagai sang bayi
aku rindu dia menyahut panggilanku...

aku tatap wajahnya
dalam malam beku yang menguasai
dan aku lena
dalam mimpi yang pendek malamnya
aku rindukan sentuhannya...

aku kira waktu yang berlalu
tahu masa, saat, detik tak pernah menunggu
tapi,
aku tak sabar
aku tak betah
menanti bakal bertemu
menanti bakal bersua
melerai rindu yang menyeksa
melepas sakit yang dipendam
aku ingin mengucup tangannya seperti selalu...

rindukan dirimu...

********************************************************

salam aidilfitri daripada aku di shanghai... pohon diampunkan segala kesalahan dan keterlanjuran selama mengenali diri aku. kalau ada hutang yang masih belum aku lunaskan kerana kelupaan aku yang melampau (ahaksss), aku mintak sangat-sangatlah agar kenkawans sumer bagitau le kat aku ekk.. jangan le malu-malu... alahaiiii.. aku takut le nanti kene tuntut kat akhirat esok!

insyaallah, nanti kita akan berjumpa lagi... errr... ada sapa-sapa nak buat open-house ke? ahakss... adehhhh rindunyerrr nak makan makanan mesia! hahahahaha... err... jangan lupa lah ekk pada kenkawans yang nak buat open-house tu, sila-sila lah tinggalkan pesan kat sini... nanti aku boleh le buatkan list panjang-panjang... hehehhe.. boleh le kita buat tour-de-makan nanti! ngeeeee ;P

ok ar... sampai sini dulu aku menulis... jaga diri korang sumer baik-baik ekk... aku nih jauh dari korang, so takleh le nak jadi bouncer kalau ada apa-apa jadi kat korang tuh...! (perasan hampehh!) hahahaha... adiossss amigossss! :D
1 Response
  1. Anonymous Says:

    slm hari raya aidilfitri. maaf zhr & btn. klu2 zaff ade yg terasa mase aku mencelah2 & meninggalkan jejak kat blog ko ni, aku minta maaf byk2 dr hujung rambut smpailah ke hujung kaki.

    maafkanla slh & silap. slmt bergembira di samping yg tercinta & tersayang.

    slm aidilfitri. slm (o','o)