selamat hari lahir, juita...

Saat ini, aku tak tahu diri mu di mana… juga aku tak tahu apa yang sedang kau lalui waktu ini. Aku tetap di sini. Masih di tempat yang kau tahu di mana diamnya aku dan di mana lenanya aku.

Aku hanya doakan yang terbaik untuk mu. Hanya tuhan yang tahu apa yang aku pendamkan…

Jaga dirimu sebaik mungkin, ta… kerana ramai yang menyayangimu. Dari kejauhan ini, aku cuma dapat merenung pada garisan awan, mengharap yang kau ada di sana, sejahtera selalu.

Selamat ulangtahun kelahiranmu, ta…

~masih yang dulu~
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    buat menyemak jer entry nie....
    lupakan sajer org yg tak reti nak hargai kasihsayang awak zaff...


  2. Anonymous Says:

    zaff... trima kasih...maafkan ita menyusahkan zaff...

    muga dirimu ceria dan bahagia slalu disisinya k.... :-)